A rudorfer.hu weboldal cookie fájlokat alkalmaz. Amennyiben az Elfogadom gombot nyomja meg, illetve folytatja a weboldal használatát, Ön hozzájárul ahhoz, hogy a rudorfer.hu webhely cookie fájlokat, vagy egyéb hasonló technológiákat alkalmazzon az oldal hatékony és kényelmes használata, illetve a reklámok megfelelő megjelenítése érdekében. A hozzájárulás bármikor visszavonható.

Amennyiben többet szeretne megtudni róla, olvassa el az Adatvédelmi szabályzatunkat

Emlékezz későbbElfogad

Zvolte si èeskou verziZvolte si slovensku verziuWählen Sie Deutsche VersionMagyar nyelvû változatPolskiSelect English version
Bejelentkezés:
Jelszó:

Regisztrál

Különleges ajánlatok

Papírdobozok

Bársony hatású dobozok

Luxus dobozok

Exkluzív dobozok

Fadobozok

Fémdobozok

Kiegészítõk

Ékszerbõröndök

Kirakati installációk

Kiegészítõk

Tisztító és antibakteriális termékek

logo Rudorfer

A megrendelés menete

Személyes vásárlásra és székhelyünkön történõ áru-átvételre nincs lehetõség, kizárólag megrendeléseket veszünk fel és azokat az Ön által megadott szállítási címre kézbesítjük egy futárszolgálat segítségével (normál esetben a megrendelés leadását követõ 3-5 munkanapon belül – errõl részletes tájékoztatást lejjebb olvashat az „A megrendelés átvétele” bekezdés alatt).

Megrendelését többféleképpen leadhatja: regisztráció után e-shop-unkban, vagy ha nem kíván regisztrálni, megadott elérhetõségeink valamelyikén fax-on, e-mail-ben és telefonon is. Lenti tájékoztató részletes útmutatást nyújt a rendelések leadásának lehetõségeirõl és azok menetérõl. A rendelés nem regisztrációhoz kötött, csak javasolt, mivel a termékek nettó ára és az aktuális raktárkészlet csak regisztrált felhasználók számára elérhetõ, illetve e-shop-on keresztük kizárólag regisztrált felhasználóknak van lehetõsége rendelést leadni.

Ha figyelmesen elolvasta az Általános szerzõdési feltételek-et és azokkal maradéktalanul egyetért, továbbá regisztrálta magát rendszerünkben és a megadott e-mail címére megérkeztek a belépéshez szükséges kódok, az alábbiak szerint állíthatja össze rendelését internetes áruházunkban.

Belépés az internetes áruházba

 

A jobb oldali menü „Bejelentkezés:” felirat melletti mezõbe írja be hatjegyû vevõkódját, a „Jelszó:” melletti mezõbe pedig a kapott jelszót, majd kattintson az alatta található „Bejelentkezés” feliratra. Ekkor a „Vevõ:”-nél megjelenik az Ön vevõkódja, alatta pedig a regisztrációkor megadott cégneve. Ön belépett áruházunkba.

A termék kiválasztása

Akciós- és egyéb ajánlatainkat, valamint fõ termékcsoportjainkat és a hozzájuk tartozó kollekciókat, termékeket a képernyõ jobb oldali menüjében találja egymás alatti felsorolásban. Menjen a kívánt csoportra, kattintson rá - ekkor megjelennek az adott csoporthoz tartozó alcsoportok. Ezek bármelyikére kattintva megjelenik az oda tartozó termékek listája képpel, cikkszámmal, megnevezéssel, pontos leírással, funkciójával, méretével, a választható színekkel, anyag-meghatározással, darabonkénti vagy egységcsomagonkénti nettó árral és egyéb adataival kiegészítve. Egyéb, tájékoztató jellegû adatok: logózhatóság, az adott termékbõl hány darab található egy kartonban és az aktuális raktárkészlet. Legtöbb termékünk esetén nincs minimális rendelési mennyiség, tehát a karton/db információ csak egy tájékoztató adat. Néhány termékünk 10-20-50 stb. db-os kiszerelésben rendelhetõ, így ezeknél feltüntettük, hogy egy csomagban hány darab termék van és az ár az egységcsomagra vonatkozó nettó ár.

Az egyes képekre kattintva megtekintheti annak nagyítását, valamint a „Használat:” felirat utáni szögletes zárójelben található számra kattintva megjeleníthetõ, elsõsorban az ékszerdobozok belsõ elrendezése.

 

A termékek melletti fehér mezõbe írható be a megrendelni kívánt darabszám. Ha a raktárkészlet (a termék melletti utolsó oszlop száma mutatja) nullás, ebbe a mezõbe nem tud darabszámot írni.

A terméket a kosárba teszem

Ha a megjelenõ termékek közül bármelyiket a kosárba szeretné tenni, vagyis MEGRENDELNI, írja be a termék melletti fehér mezõbe a megrendelni kívánt mennyiséget vagyis a darabszámot. Ha kitöltötte a kért mennyiséget az oldalon található összes terméknél, amelyet szeretne megrendelni, kattintson a "Megrendelés" feliratra a táblázat alatt. Ezzel a kívánt mennyiség a kosárba kerül. A kosár aktuális tartalma (nettó ár) a jobboldali menüben található, újabb termékek kosárba helyezésével az itt látható nettó összeg folyamatosan nõ.  

A kosár tartalmának javítása

A kosárba rakott termékek mennyiségének javítása történhet a katalógus egyes oldalain, vagy a "Kosár" oldalon, ahol a kosár teljes tartalma látható. A változásokat az "Újraszámol" megnyomásával igazolja. A teljes árban nincsenek feltûntetve a kedvezmények, azokat számláján tûntetjük fel.

Az áru megrendelése

Ha az összes kívánt terméket kiválasztotta, amelyet szeretne megrendelni, menjen a "Kosár" oldalra. Itt megtekintheti a megrendelni kívánt termékek listáját nettó árakkal és darabszámokkal. A termékek melletti fehér mezõbe írt darabszámokat itt még tudja változtatni és a változtatásokat jóváhagyni az „Újraszámol”-ra kattintva. Ha átnézte és javította rendelést, és úgy dönt, hogy szeretné megrendelni, kattintson a termékek listája alatti "Megrendelés"-re. Ekkor megjelenik az összes kosárba rakott termék, a teljes megrendelés és a nettó végösszeg. Ekkor van az utolsó lehetõsége a javításra, továbbá a fehér mezõbe írhatja nekünk üzenetét, kérését és a termékek logózása iránti igényét. (A logózással kapcsolatos részletes tájékoztatást a felsõ menü Logózás címszóra kattintva olvashatja.) Az "Elküldi a megrendelést"-re kattintva a megrendelés megtörténik.

Ön kap egy rendelési számot, mely közvetlenül a rendelés elküldése után megjelenik oldalunkon és melyet kérünk, jegyezzen fel és õrizzen meg, mert csakis ez alapján tudjuk a megrendelését késõbb visszakeresni, pl. esetleges további kéréseknél/kérdéseknél, kiegészítésnél. Hamarosan egy automatikus üzenet érkezik a megadott e-mail címére, melyben a rendelés részletes adati szerepelnek: dátuma, rendelésszáma, vevõ neve, vevõkódja, e-mail címe, a megrendelt termékek listája cikkszámmal, színkóddal (ha van), megnevezéssel, nettó egységárral, a megrendelt darabszámmal, több darab rendelésekor az adott termék nettó végösszegével (darabonkénti nettó ár x darabszám=nettó végösszeg), a lista alján a teljes rendelés nettó végösszegével és legalul megjelenik az Ön által írt üzenet szövege is. Az adható kedvezmények levonása manuális feldolgozás útján történik, így a kedvezmények nem jelennek meg rendelésében, azokat számlája nettó végösszegébõl vonjuk le.

Kedvezményeinkrõl az Általános szerzõdési feltételek menüpont alatt olvashat bõvebben.

Megrendeléseit visszakeresheti a jobb oldali menü „Elérhetõségeim” címszóra kattintva „Az Ön megrendelései” címszó alatt, valamint ebben a menüpontban van lehetõsége jelszavának megváltoztatására, új jelszó megadására és változás esetén új e-mail címének rögzítésére. Ha e-mail címe megváltozott, azért lényeges ezt rögzítenie, mert a rendszerünkben eredetileg regisztrált e-mail címére kapja meg rendelés esetén a visszaigazolást és annak részleteit.

Ha elküldte rendelését és nem kíván tovább böngészni oldalunkon, a jobboldali menü „Kijelentkezés” –re kattintva léphet ki oldalunkról.

Elõfordulhat, hogy a vevõ készleten lát bizonyos terméket a rendelés rögzítésekor, ennek ellenére a termék még sincs készleten. Ennek oka, hogy ha több vevõ egy idõben ad le megrendelést azonos termékre, a megrendelések a beérkezések sorrendjében kerülnek feldolgozásra és csak akkor csökken a raktáron lévõ darabszám (esetleg válik nullássá), amikor a rendeléshez tartozó számla elkészül. Ilyen eseteket jelzünk Önnek telefonon vagy e-mail-ben.

Ha nem kíván regisztrálni, mégis szeretne rendelni

Rendelését leadhatja a megadott telefonszámon, fax-számon és e-mail címre küldve. Elsõ rendelésnél felvesszük a számla kiállításához és a szállításhoz szükséges adatokat (cégnév, adószám, pontos számlázási- és szállítási cím irányítószámmal, telefonos elérhetõség és a kapcsolattartó személy neve.). Adatait bizalmasan kezeljük, harmadik személynek nem adjuk ki, kivételt képez ez alól rendelés esetén a kiszállítást végzõ futárszolgálat, akinek átadjuk a szállítási adatokat.

A rendelés visszaigazolása telefonos rendelés esetén szóban, e-mail-ben elküldött rendelés esetén egy válasz e-mail-ben történik. Fax-on küldött rendelés esetén nem küldünk visszaigazolást, kizárólag hiányzó termék, vagy hiányosan megadott számlázási- és szállítási adatok pontosítása esetén vesszük fel a kapcsolatot Önnel egyeztetés végett.

A megrendelés átvétele

Megrendelését az Ön által megadott szállítási címen veheti át a kiszállítást végzõ futártól. Személyes vásárlásra és székhelyünkön történõ áru-átvételre nincs lehetõség, kizárólag megrendeléseket veszünk fel.

Kell fizetni a házhozszállításért?

Ha az aktuális rendelés értéke meghaladja a nettó 35.000 Ft-ot, Önnek nem kell fizetnie a kiszállításért, tehát INGYENES, mert azt cégünk átvállalja Öntõl.

A házhozszállítás díja 3.500 Ft+Áfa abban az esetben, ha az Ön aktuális rendelésének értéke nem éri el a nettó 35.000 Ft-ot.

A rendelések feldolgozása

A munkanapokon, délelõtt leadott megrendelések általában még a megrendelés napján feldolgozásra kerülnek és másnap adjuk át az összekészített és csomagolt megrendelést a futárszolgálatnak, akik 2-3 munkanap alatt juttatják el azt a vevõ szállítási címére (kivétel a fentebb említett akciós idõszakok és klisé megrendelése, logó nyomtatása esetén).

A délután leadott megrendelések a leadás másnapján, hétvégén küldött rendelések a hétvégét követõ elsõ munkanapon kerülnek feldolgozásra.

Mikor kapja kézhez a megrendelt termékeket?

A megrendelt termékeket 3-5 munkanapon belül juttatjuk el az Ön által megadott szállítási címére, kivételt képeznek ez alól a weboldalukon feltüntetett és meghirdetett akciós idõszakok, amikor a kiszállítás meghaladhatja a 3-5 munkanapot a megrendelés leadásától számítva, de nem több mint 14 nap, ezen kívül a klisé legyártása és a termékek logózása esetén 14-21 munkanap a kiszállítás teljesítése.

A megbízott futárszolgálat munkanapokon 8-17 óra között kézbesíti megrendelését, melynek pontos idõpontjáról nem értesíti vevõinket, ezért fontos, hogy olyan szállítási címet adjon meg, ahol ebben az idõben egy átvételre jogosult személy tartózkodik.

Mi történik, ha mégsem tartózkodik senki a megadott címen a kiszállításkor?

A megbízott futárszolgálat kétszer köteles megkísérelni a kézbesítést. Sikertelen kézbesítés esetén egy írásos értesítõt hagynak a helyszínen a futár telefonszámával ellátva, tehát Önnek lehetõsége van felvenni a kapcsolatot a futárral és egy olyan kézbesítési idõpontot egyeztetni, amikor biztosan át tudja venni a csomagot.

A második sikertelen kézbesítési és kapcsolat felvételi kísérlet után a futárszolgálat visszaküldi raktárunkba az Ön csomagját. A vevõ hibájából meghiúsult kézbesítés miatti újraküldés költségei minden esetben a vevõt terhelik.

Fizetési feltételek, vagyis a számla kiegyenlítése

Számláját az Ön által megrendelt termékeket tartalmazó kartondobozban találja az Ön „Elállási jog”-áról szóló nyomtatott dokumentummal együtt. Számlája végösszegét utánvéttel, a kiszállítást végzõ futárnak fizetheti ki a kiszállítás helyszínén, csomagjának átvételekor.

Garanciális feltételek

A vevõhöz hibásan, sérülten érkezõ termékek helyett cégünk hibátlan csere-terméket küld saját költségére az eredeti megrendelésben szereplõvel megegyezõ termék formájában, vagy amennyiben az idõ közben elfogyott a raktárkészletbõl, egy, a vevõvel egyeztetett termék formájában, azonos értékben. Amennyiben cégünk nem a megrendelt árut küldi el a vevõnek, azt a vevõ írásbeli értesítését követõen szintén cégünk költségére megküldjük vevõ részére. Ha vevõ a megrendelésben szereplõ termékeket kapja kézhez, mégis cserét szeretne kérni, erre is lehetõséget biztosítunk, de ez esetben az eredetileg kiküldött termék cégünkhöz való visszajuttatásának költsége, és a cseretermék vevõhöz való eljuttatásának költsége is vevõt terheli. Kérjük, az ilyen eseteket írásban jelezzék kapcsolattartónknak (megadott elérhetõségeinken: fax, e-mail), aki felveszi a kapcsolatot Önökkel a további ügyintézéssel és egyeztetéssel!

A vevõ által nem rendeltetésszerû használatból, rongálásból eredõ, a terméken történt meghibásodásért, sérülésekért cégünk nem vállal felelõsséget és nem biztosít csereterméket, sem pénzbeli visszatérítést.

Elállási jog

Mindent megteszünk annak érdekében, hogy Ön mindenkor, teljes mértékben elégedett legyen a cégünk által forgalmazott valamennyi termékkel. Amennyiben esetleg ez mégsem így történne, az Ön érdekében ezúton hívjuk fel figyelmét az elektronikus kereskedelem egyik legfontosabb fogyasztókat védõ intézményére, az elállási jogra. Amennyiben a Rudorfer HU Kft. által mûködtetett e-shopban vásárolt bármely termék nem felelne meg az Ön elvárásainak vagy egyszerûen úgy dönt, hogy mégsincs rá szüksége, lehetõsége van visszaküldeni az árut és ennek vételárát visszakérni. Az elállási jog érvényesítésére nyitva álló határidõ 8 munkanap, amit attól a naptól kell számítani, amikor Ön az árukat átvette. Az elállás (termékvisszaküldés) okát nem szükséges közölnie, de esetleges kritikai észrevételei sokat segíthetnek abban, hogy termékválasztékunkat és a szolgáltatás minõségét még tovább javíthassuk. A visszaküldött áru értékét harminc napon belül visszafizetjük, átutaljuk Önnek vagy kérésére a következõ megrendelésénél beszámítjuk. A termékek visszaszolgáltatása során felmerült költségek Önt terhelik.

NEM lehet élni az elállási joggal:

a teljesen egyedi, kifejezetten a vevõ kérésére készített termék esetén (a vevõ részére gyártott bármely egyedi árucikk, beleértve a klisét és a vevõ logójával nyomtatott bármely árucikket). A 17/1999. (II./5.) Kormányrendelet a távollévõk között kötött szerzõdésekrõl szóló 5paragrafusába tételesen felsorol minden olyan esetet, amikor a vevõ nem élhet az elállási jogával.

Akcióink és adható kedvezményeink

Szezonális akcióink még az érvénybe lépésük elõtt megtekinthetõk oldalunkon. Feltüntetjük az akció pontos idõtartamát, az akciós termékeket az eredeti nettó és az akciós nettó darabáraikkal együtt.

Bizonyos esetekben az aktuális akcióról még az érvénybe lépés elõtt nyomtatott tájékoztatót juttatunk el Önnek a megadott postázási címére, vagy e-mail címére. Ha oldalunkon egy meghirdetett akcióval találkozik, de errõl Ön nem kapott nyomtatott tájékoztatót vagy e-mail értesítést, az abból adódhat, hogy megváltozott a postázási címe, de errõl nem tájékoztatott minket, vagy megváltozott az e-mail címe, de ezt nem frissítette rendszerünkben és más formában sem tájékoztatott minket a változásról és sajnos elõfordul, hogy küldeménye a postán elkeveredik, vagy postaláda hiányában a kézbesítõ nem tudja Önhöz eljuttatni.

Ha Önnek nincs tudomása az aktuális akcióról és rendelést ad le: telefonos rendelés esetén szóban tájékoztatjuk az akcióról és az akciós árakról, feltételekrõl; e-mail-ben küldött rendelése esetén a válaszlevélben tájékoztatjuk számlája végösszegérõl és az akcióról, fax-on és az e-shop-ban küldött rendelés esetén automatikusan az akciós árakon számlázzuk ki termékeinket. DE akciós idõszakban minden esetben akciós árakon számlázzuk ki Önnek az akcióban meghirdetett termékeket.

Az akciós nettó árakból további kedvezmény nem adható, több kedvezmény nem vonható össze.

Adható kedvezményeink NEM akciós idõszakban

A lenti táblázatban feltüntetett kedvezményeket nem kell kérnie, hanem automatikusan levonásra kerülnek számlájának nettó végösszegébõl (kivételt képez ez alól a meghirdetett szezonális akció, amikor a táblázatban szereplõ kedvezmények nem érvényesíthetõk, mivel az akciós árakból további kedvezmény nem adható, több kedvezmény nem vonható össze!), amennyiben aktuális rendelésének nettó végösszege meghaladja a feltüntetett értékeket.

Akciós termékekre a táblázatban szereplõ kedvezmények nem vonatkoznak, az akciós árakból további kedvezmény nem adható.

Rendelési érték nettó forint összeg fölött %-os kedvezmény
50.000 Ft-tól 3%
100.000 Ft-tól 6%
200.000 Ft-tól 12%

Bizonyos termékek nettó értéke nem számít bele a rendelés nettó összértékébe az adható kedvezmények figyelembe vételekor, ezek tételesen: az akciós termékek, a kiszállítás díja, a klisé gyártásának költsége és a logó nyomtatásának díja.

Ha akciós és NEM akciós termékeket is rendel

A NEM akciós termékek nettó összértékének figyelembe vételével a NEM akciós termékekre automatikusan megadjuk a táblázatban szereplõ százalékos kedvezményeket anélkül, hogy ezt Önnek külön kérnie kéne. A kedvezmény számláján kerül levonásra, kivételt képeznek ez alól az akciós termékek, amelyek esetében további kedvezmény nem adható és a fent felsorolt szolgáltatások: szállítási díj, klisé készítése és logó nyomtatása.

Áraink

Az internetes áruházunkban megvásárolható árucikkek mellett feltüntetett ár az adott termék nettó darabára (mely nem tartalmazza a forgalmi adót, ami 25%), mely a rendelés leadása és a kiszállítás teljesítése között nem változik. Termékeink túlnyomó része darabonként is rendelhetõ, néhány termékünk azonban csak egységcsomagban. Ezen termékek esetében a termék mellett feltüntettük, hány darab terméket tartalmaz az egységcsomag és itt az egységcsomag nettó ára látható. A megrendelés végösszege szintén nettó forint összegként jelenik meg és nem tartalmazza a forgalmi adót.

További információk

Kérjük, feltétlenül olvassa el a fenti menüben található „Általános szerzõdési feltételek”-et, hogy rendelése elõtt minden információ birtokában adja le megrendelését!

Igyekeztünk a legrészletesebb, -aprólékosabb és –átfogóbb tájékoztatást és minden információt, útmutatót feltüntetni oldalunkon. Ha valamit mégsem talál meg tájékoztatásunkban, vagy egyedi kérése, speciális kérdése van, keressen minket bátran telefonon és e-mail-ben, szívesen tájékoztatjuk és állunk rendelkezésére!

Köszönjük figyelmét és reméljük, továbbra is elégedett lesz termékeinkkel és szolgáltatásainkkal!